Wednesday, March 24, 2010

[PHOTO] More Photo - Kim Hyun Joong Playing Football [updated with Caption]



First Post - 22.03.2010 1:29PM

Credit: http://www.cyworld.com/01075621392
Caption Translation: bido287 & Harley @ lovekimhyunjoong.com



잘생긴 김현중 단독샷
The handsome Kim Hyun Joong took a shot




김현중 이랑 용국이형 + 추가사진
Kim Hyun Joong and Yong Gu Ky hyung - another photo








오늘 김현중이랑 축구했음 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
A급 연예인은 확실히 다름 ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ
Today is Kim Hyun Joong with soccer ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Class A entertainers different from others ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ



김현중이랑 같이 축구함 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Kim Hyun Joong is like a real football playerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



용국이형이랑 현중느님
Yong Gu Ky hyung with Kim Hyun Joong


No comments:

Post a Comment