Sunday, April 25, 2010

[PHOTO] Kim Hyun Joong with his Cayenne Porsche


Credit: http://www.cyworld.com/songix2

Original in Korean: minihp.cyworld.com/songix2


Translated into Chinese: 米修&枫叶/ www.HYUNBAR66.cn 百度金贤重吧


Translated into English: happiebb / LOVEKIMHYUNJOONG.com



2010.04.17 23:29

세상엨ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

따로 분리해놓은 폴더긴 했지만

더이상의 업뎃은 없을 줄 알았는뎈ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

박유천땜에 캠을 너무 마니 써서(...)

밧데리가 없는 상태에서 시바 저기까지도

몇 번을 다시 켜서 겨우 찍고... 완전히 방전......ㅠㅠㅠㅠ

엉엉 어쩜이래ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

아이컨텍 못찍었짜나샹 ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ<-

------------------------------------

OMGㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Although I'd created a separate folder,


I was actually thinking that there won't be much to update ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Coz had already been using the camera for a long time that day (...)


But even if it's a case of the camera running out of battery


Had to power off and then turn it on again for a few times... it's totally at zero bar.... ㅠㅠㅠㅠ


Boohoohooo... Why is it like that ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


Didn't take pictures when our eyes met ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ<-

No comments:

Post a Comment